Laittelen nyt huvikseni kuvia tänne... Muutama Ankkarockkuva lisää ja sit kai jokunen kvua miustakin xDD Älkää jäkyttykö :P

828823.jpg
Tosson vasemmalta (eli siis <--tuolta suunnalta) lueteltuna Kaoru (kitara), Toshiya (basso) ja Kyo (vokaalit). Ankkarockissa otettu, iha itte =) EI KOPSATA^^

731516.jpg
Haha... Jonkun koiran kusetus kiellon vieressä leikittiin xD Minähän se... EI TOSIAANKA KOPIOIDA!!!

828839.jpg
Hihii... Anteeksi Kaorulle, oli pakko tunkee ku noin likeltä kuvan sain xDDD Hiih... Siis jos jollain on epäselvää, ni Kaoru on toi pipopää tossa ihan edessä tai ekskellä tai miten vaan... EIKÄ KOPIOIDA!!! (on se kumma jos ei oo jo perille menny...^^)
741730.jpg
~NoComments~ Ei muuten mitään heru... No okioki, minä leikin, onko se vääryys?? Hyvä on hyvä on, minä leikin puistossa ja olen viistoista, onko se vääryys?! Tarhatädit leikkii tarhassa lasten kanssa ja ne on aikuisii, eikä se ole väärin^^ Eikä kopsata....^^
828879.jpg
Minä kauniiden kokiksella keltaisiksi värjättyjen hampaitteni kanssa... Eikä kopsata xDD

Kuten huomata saattaa, mulla on tylsää xD joudutte katteleen mun ääliö kuvia nyt koko loppu ikänne xD No ette, mut nyt on tässä tällastaaaaa.. Kirjottelen joskus jotain järkevää =)

-Emily