Mä tässä vähän oon alkanut pohdiskeleen, et mihin kaikkeen voi olla koukussa.
Yleensähän ihmiset jää koukuun huumeisiin, tupakkaan ,alkoholiin tai suklaaseen. Ylensäkin johonkin mitä laitetaan siis suuhun?

Sitten mä hoksasin, että musta tulee kauheen levoton jos en kuule jotain tiettyjä kappaleita niinkun ennen kun päivä lähtee kunnolla käyntiin. Siis, kun nyt olen koukussa tuohon The GazeTTe-bändin Cassis-kappaleeseen, ja voi taivas kun mie olin ihan paniikissa kun en ollut kuullut sitä eilen. Oli kauhea kiire rannalta kotiin, kun sen  tajusin. Ja kännykän hertysäänenä on lempibändini Dir En Greyn yksi suosikki piiseistäni, Cage. Siihen on tosi mukava herätä, vaikka se alku kuulostaa jokseenkin tuutulaululta, sellainen pimputus...

Sitten olen myös jäänyt koukkuun tietynlaisiin ficceihin (fanfiction). Siis näin yleisesti sanottuna NC-17 slash ficit ovat pakkomielteeni. En vain voi olla ilman, ja kun ne on niin tavattoman söpöjä juttuja. Nytkin on jo kauhea tärinä, kun en pääse illalla koneelle lukemaan jatkoa yhteen NC-17 slash ficciin.

Pitäisi ehkä hankkia elämä?
No juu, en osaa. Tai en voi, en voi elää ilman noita asioita. Keksin tulostaa itselleni tuota yhtä ihanaa ficciä, niin eikös tulostimen muste lopukin heti!

Siis ihan todellakin, olen koukussa, nytkin soi Dir En Greytä. Kyllä nyt täytyy päästä irti tästä x) Mutta onneksi olen nyt menossa riparille, ja ellen raahaa sinne CD-soitinta, en kuule yhtäkään japanilaista piisiä, paitsi Cagen aamuisin kun herään.
Kymmenen päivän pika vieroitus rokista, sitten olenkin koukussa virsiin? Jään aivan liian helposti koukkuun. Ja pakkomielteitäkin on...

Pystyyks kukaan auttaan? Miten te pääsette irti näistä pakkomielteistänne, tai asioista, joihin olette koukussa?

Tässä taas jotain^^ Ja tosiaan, kun menen riparille pian (okei, ensikuussa) niin sitten ei tule tekstiä olleskaan x)