Huomenna alkaa koulut... Mä en suoraan sanottuna haluu, ei kiinnosta yhtään mennä sinne.
Ja vielä ysille, voitte uskoa, mein luokanvalvojan... "ootte sitten esimerkkinä nuoremmille, ette kiusaa ketään, autatte jos joku apua kaipaa ja jos jollain on paha mieli niin lohdutatte tai kerrotte opettajalle..."
Kaikki vastuu siis ysiluokkalaiselle, uujee-e. Ja vielä ku moon niin säälittävän tynkä, et puolet seiskoistaki on mua pitempii, ni miten sä nyt meet ja puolustat hiekkoa seiskaa jota kiusataan, ku kiusaajat on sua isompii? Kysynpähän vaan...

Toisekseen, mulla on vitsin tylsää. Oon kuunnellu The Medic Droidia kohta kolme tuntii, niillä on jopa kaks piisii xDD että kiva... Mutta nää on hyvii piisei, suosittelen joskus kuunteleen. THE MEDIC DROID  Tosson jätkien MySpace-sivuston osoite, sieltä löytyypi^^

Nojuu. Mulla on vaan tylsää, kirjottelen varmaan huomenna ekasta koulupäivästä sit...
Tässä tällanen ääliökirjotus xDD