En kyllä tosiaankaan voi haastaa seitsemää tekemään tätä, kaikki on jo haastettu xD Ei kai se ole kamalaa? No, katsotaan jos saan haastettua edes jonkun...
Ja tässä tulee;

1. Jokatoinen sanani on yleensä kirosana, riippuen tosin siitä kenen seurassa olen. Vanhempien ja sukulaisten, nuorempien ja sellaisten jotka eivät kiroile seurassa puhun yleensä ihan nätisti, kun taas koulussa ja kavereiden kanssa kiroilen koko ajan.

2. Itken TOSI paljon. Olen ihan agnst xD No ei, mutta itken siis paljon. (ja nyt kaikki tietty nauraa että toihan on ihan itkupilli^^)

3. Olen tosi nirso, en syö paljon mitään. Minun on siis helpompi listata sellaisia ruokia joita syön, kuin joita en syö.

4. Minun usein tekee mieli nirhata joku, en tosin koskaan ole tappanut mitään ötökkää suurempaa, enkä tule tappamaankaan. En siis ole vaarallinen, vaikka mieleni tekeekin tappaa.

5. Käyn koulussa kuraattorilla salaa, koska pelkään itseäni ja ajatuksiani.

6. Vihaan itseäni, en ole lähes koskaan tyytyväinen mihinkään itsessäni.

7. Haluan kuolla nuorena, koska en halua perhettä, enkä usko että minulla on kunnon tulevaisuutta.

Katsotaan siis jos saan jotkut haastettua. En kyllä usko että saan, anteeksi siitä^^