Noin.

Nyt on sitten minullakin oma blogi!

Että näin... Toivottavasti lukijoita nyt ilmestyypi =)

Ensinnäkni tahdon sanoa, että saatte kertoilla aiheita, joista haluatte minun kirjoittavan. Tai siis joista haluatte kuulla minun mielipiteeni, enhän minä teidän ajatuksianne tänne kirjoita. ELi aiheita otetaan vastaan.

Yleisesti voin sanoa, että tämä käsittelee minun elämääni, mietteitäni ja kiinnostuksen kohteitani. Joita on musiikki, nyt lähinnä. Musiikin kautta tulee sitten kaikki vaatteet, mielipiteet ja muu sälä tähän mukaan. Musiikki on siis kaiken pahan alku...

Tässä ihan ensiksi ajattelin kuitenkin kirjoittaa ihan vain jotain. En oikeastaan ole suunnitellut mitään, kunhan vain kirjoitan. Katsotaan mitä tästä syntyy, saattaa olla ihan mielenkiintoistakin? Kenties, kuka tietää...
Kuinka moni on muuten jo nähnyt Pirates of the Caribbean kolmososan? Itse en, ei viikonloppuna enää ollut lippuja näytöksiin :/ Serkkuni kuitenkin ilmoitti, että kolmososa oli venytetty, ehkä hivenen pettymys ja jätetty sellaiseen kohtaan, että leffa sarjaan saisi vielä neljännenkin osan. Onko joku muu samaa mieltä? Eikä haittaa, jos nyt MINULLE paljastaa niitä juttuja, olen nettiin vuotaneen kässärin lukaissut nopeasti, joten minulla on käsitys siitä elokuvasta. Mutta kertokaa toki mistä piditte, mistä ette, ja muuta elokuvaan liittyvää. Olisihan se ihan kiva tietää, kannattaako rahoja tuhlata elokuvaan, jos se loppujen lopuksi ei ole mitenkään hohdokas.

Nyt tämä neiti jatkaa matkaansa netin ihmemaassa, jättäkää toki jälkenne tähän blogiin, kaikki saavat, vaikka eivät olisikaan tuota aikaisempaa blogiani (jota siis pyöritin Maryn kanssa) lukenutkaan!