Niin siis, edellinen aihe oli... vaikka ääliö vanhemmat?
No, anyway. Ensiksi kuitenkin pyydän anteeksi, en nyt ehdi vilkaista näitä muita blogeja, olen kohta menossa lenkille serkun kanssa, mutta siis. Tänään illalla tai huomenna luen muiden jutut.

Mutta siis. Amber jotain kirjoitti (anteeksi tämä aivan LOISTAVA muistini. Eikös sarkasmi sovikin ääneeni tänään?), että vanhemmat ei anna tatuointeja tai lävistyksiä, tai muuta hullua tehdä, koska eivät tahdo vaikuttaa vastuuttomilta? Ehkä se on vähän niinkin. Tai siis, tiedättehän, aikuiset näkevät kaupassa, isokin lapsi vedetään kainaloon ja silitetään päätä? Sellainen leffaefekti xD
"Ei meidän tyttö kyllä ikinä tee sitä ja tätä", pitää vaikuttaa, että perhe on täydellinen? Ehkä mun äiti luulee, etten mä kiroile tai ole tosi häirikkö koulussa, kun ei koskaan sanomista tule, mutta tosiassa mä häiriköin ältsin paljon.
"Kyllä meidän Emily koulussa pärjää, tosi hyvin." P*skat sanon minä. En ihan tosi pärjää koulussa. Tai pärjäisin, en vain jaksa vaivautua.

Vanhemmat tahtovat tehdä ehkä vaiktuksen ihmisiin?

Minullakin on yksi kaveri, joka ei saa tulla yöksi meille, koska vanhempani ovat eronneet, äiti uusissa naimisissa ja muuta. Koska sen tyypin äiti ei tunne isäpuoltani, ei hän saa tulla meille yöksi. Se on vähän kökkö homma, mutta ei se tyyppi kyllä enää paljoa kanssani liikuskelekkaan.

Mä jatkan tätä joskus, nyt meen sille lenkille^^ Anteeksi järjettömyys, älyttömät kirjoitusvirheet ja kaikki. Tämä oli ihan kökkö xD Eikä jutuissanikaan ole mitään järkeä, mutta koettakaa kestää, kauhea kiire :P