En ole taas aikoihin kirjoitellut mitään. Mutta arvatkaapas mitä xP Mulla on taas kauhea riippuvuus, nimittäin Vidoll-yhtyeen Homo crash trap-biisiin. Aivan ihana piisi, rakastan xD Kuunnelkaa jos uskallatte (Vidoll-Homo crash trap)<- linkki. Videota ei ole niin pakko katsoa mut juu x)

Ja mitä muuta... Mä tässä yritän keksiä kirjoitettavaa. Mun huoneessa vaihdettiin järjestystä, vaikken edes tiedä miksi. Äitin mielestä siinä oli joku vika, vaikka minä en edellisessä järjestyksessä muuta vikaa nähnyt kuin sen, että huone oli koko ajan sotkuinen.

Ja juu. Mun ripari alkaa 17 tätä kuuta. Kaameen jännää... Ääh... No juu, aattelin kinuu isältä et tilais jonkun CD:n mulle sinne riparille ihan piristeeksi, etten ihan virsiä joudu koko aikaa kuuntelemaan. Ehkäpä Dir En Greyn The Marrow of A Bonen voisin haluta. Mutta tuskin saan... Huono homma.

Siis voi että mun kanssa, näissä jutuissa ei ole mitään järkeä. Koitan keksiä jotain, että olisi edes vähän kiinnostavampi lukea xD Sanokaa jos jostain tietystä aiheesta tahdotte juttua niin voin sitten ottaa aiheita ylös ja niitä pohdiskella ja kirjoittaa tänne. Olisi todella mukavaa.

Mut hei, mä tässä mietin, et onko rakkaus jonkun väristä. Koska yleensähän ystävänpäivänä myydään kaikkea punaista ja vaaleanpunaista, ja se sitten osoittaa muka rakkautta, niin rupesi vain mietityttämään, että onko rakkaus punaista. Mutta juu. Kertokaa toki mielipiteenne, viikon kysymys, MINKÄ VÄRISTÄ RAKKAUS ON?

Emily kiittää ja kumartaa^^