No niin...
Ha, mua väsyttää x) Heräsin tänään TOSI aikasin, koska ah-niin-ihana isäni keksi pitää siivouspäivän. Toisin sanoen minut herätettiin siivoamaan. Ei turhempaa taas voi keksiä >.<''
No, kuitenkin, nyt on sitten huone siisti. Löysin jopa vanhan CD-levyn, joka on täynnä jotain purkka poppia, aikas kiva :P

Mut juu... Sit mä keksin pyytää rippilahjaksi omaa kameraa, niinkun digikameraa, ni pääsen sillä sitten Ankkarockiin kuvaamaan Dir En Greytä. Ihan vaan tuosta syystä halusin. Noei, kyllä mä muutenkin tykkää kuvailla. Et sit joskus kesän lopulla, kun Ankkarock on jo takana päin, tää sulloo kaiken mahdollisen näytille koko maailmalle xP Että näin, varmaan tännekki on pakko sulloo muutama kuva, tokiotki, että näin.

Mä lähen tänään mun kamun ja sen veljen kanssa mökille... Tosin oon siellä vaan kaks yötä, ne onki sitte vielä kai viikon... Kolmisin siellä, aijjai. Eikä porukat tiiä x) Lähden salaa... Tai no isä vie, mut se kai luulee et meen sitten illalla äitille. Että näin, olen huijjari xP Ihan kahdella jiillä. Ai että moon hyvä kirjottamaan taas. Mut juu siis, sinne menen, mökkeilemään, ja oon melkein varma että mut heitetään huomenna aamulla järveen, koska en herää. Mua pelottaa jo nyt, en uskalla mennä lähellekään vettä niitten kahen kanssa. Me varmaan kuollaan siellä...

No juu. Mitäs te muut rakkaat lukijat puuhailette nytten näinä kesäkuun viikkoina? Vitsi mulla on taas hienot ilmaisut xD Mut juu siis, mitä teette?

Nyt tää säätää jotain ihan omaansa, heijheij!