Nonni.
Mä aina alan noin xD No, ei voi mittään... Mulla on KAAMEE nälkä. Ihan hillitön. Olen syönyt tänään kyllä ihan ältsisti, mutta en yhtään ruokaa x) Tai no, vähän ruokaa, mut olin toisen parhaan ystävän synttäreillä, ja niillä oli äly hyvää kakkua ni siinä sitten vään vedeltiin sitä.. Koko kakku meni, ei voinu mitään xD Mut juu.

Mä tässä rupesin miettimään, että miksi vanhemmat aina kieltää kaiken. Siis toki on se, että ne rakastaa ja tahtoo suojella, mutta siis, jos ei ikinä saa tehdä mitään, ei ikinä opi mitään ja sitten kaikki tuleekin suurena järkytyksenä. Itse olen ottanut tavaksi oppia asiat kantapään kautta, harvoin minä uskon, ellen kokeile ja kun kokeilen, kärsin. Näin se menee. Eli, kun äiti sanoo, etten saa huulikoruja, koska niistä jää jälki ja ne voivat tulehtua ja muuta, niin miksi en vain saisi ottaa ja jättää jälkiä huuliini? En usko, että äiti tahtoo suojella erittäin arpista naamaani (vesirokko hyökkäsi kasvoihini^^), eikä edes pari uutta jälkeä tuossa leuan seudulla edes näkyisi.
Tai ihan sama asia, äiti ei anna minun olla myöhään kavereilla, koska "Kaikkea ihme porukkaa liikkuu iltaisin.". Okei, se on ihan totta, mutta ei se "kaikki ihme porukka" raiskaa jokaista vastaan tulevaa tai muutakaan. Ja miten ihmeessä voisin isona pärjätä yksin pimeällä, jos pelkäisi jokaista vastaan tulevaa?
Elämä opettaa, joten antaisi minun vaan elää. Tietenkin ymmärrän nämä kaikki perus kiellot, ettei saa kävellä heikolla jäällä, tai tehdä muuta tuollaista typerää, mutta en usko, että myöhään ulkona olo on todella typerää, tai huulikorujen ottaminen.

Mitä mieltä muut ovat aiheesta? Ja nyt tää menee syömään, kajarit täysille että AnCafe soi keittiöön asti :P